Certyfikat systemu zarządzania jakością
ONSTIL dążąc do osiągnięcia ciągłej satysfakcji Klienta i zapewnienia najwyższej jakości świadczenia usług w zakresie:
Projektowanie, wykonawstwo oraz serwis maszyn i urządzeń do przemysłu zbożowego, paszowego, utylizacyjnego.
Produkcja pomocniczych konstrukcji stalowych do maszyn i urządzeń przyjęła następującą politykę jakości :
„Polityką firmy jest dostarczanie klientom usług najwyższej jakości,
co gwarantuje stabilność i wysoką pozycję firmy na rynku”
POLITYKA JAKOŚCI JEST REALIZOWANA POPRZEZ NASTĘPUJĄCE CELE :
- dążenie do wzrostu zadowolenia klientów z jakości oferowanych produktów,
- identyfikacja potrzeb klientów i dostarczanie im usług na najwyższym poziomie,
- aktywne uczestnictwo wszystkich pracowników w planowaniu i osiąganiu celów jakościowych,
- podnoszenie kwalifikacji pracowników,
- współpraca z kwalifikowanymi dostawcami w zakresie stałego podnoszenia jakości dostarczanych usług,
- ciągły rozwój i doskonalenie zarządzania procesami w zakresie systemu zarządzania jakością.